Alla inlägg under december 2009

Av Sandra - 19 december 2009 20:15

Jag vill bara säga en sak.. jag tycker inte alls om snö!


Snart är det jullov och det ska bli NAJS med utgångar och myskvällar! Får hålla tummarna för ett riktigt härligt lov.

Av Sandra - 9 december 2009 18:18

Nej, nu är jag trött på att läsa om massa negativa och tråkiga saker därför ska jag låta bli att ta upp mina tråkigheter och därför skriva lite positivt.


nr 1. Idag gjorde jag och Johanna vårt muntliga i Engelska B, skönt att ha det över!

nr 2. På fredag är det lussefirande på morgonen vilket betyder att vi missar historia, ännu mer skönt!

nr 3. Jag har undrbara vänner som hjäpt/hjälper mig igenom jobbiga saker.

nr 4. Snart är det jullov, vilket menas med att alla ämnen förutom matte slutar till jul.

Jag kan fortsätta länge till med att komma på positiva saker. Läste på blondinbellas blogg igår om att man ska se allting positivt, ska börja göra det nu. Känns som att livet blir lite roligare och lättare.

Jag orkar inte gnälla längre och tycka synd om mig själv, allting är vad man gör det till.

Det var skönt att få skriva av sig lite. Var ett tag sedan jag skrev här men har inte känt något behov av att dela med mig av händelser eller tankar. Positiv!!

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards