Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Om ett år får jag gå på systemet! :)

Av Sandra - 5 februari 2010 15:43

Var ett tag sedan jag skrev här sist. Har inte haft något jätteroligt att skriva och inte alls varit sugen på att dela med mig om mitt liv, men nu ska det bli lite ändring på detta. Eftersom detta är min första dag som 19 åring så får man väl göra någon förändring. Min får bli att börja blogg igen, kanske kommer på någon annan lite roligare förändring sen.. Tänkte jag kunde berätta imorgon eller senare idag vad jag fått i present, har redan fått av mamma och pappa, men släkten kommer ikväll.


Veckorna i skolan går väldigt fort, tror det beror till viss del på att vi bara går 4 dagar i skolan och är ledig på fredagar. Nu i veckan började vi spela in vår informationfilm, en av tre filmer som var grupp ska spela in. Jag och Johanna klädde ut oss i roliga kläder och mia filmade det hela. Riktigt roligt, hade ont i magen efteråt så som jag skrattat. Kan inte berätta för mycket om informationsfilmen för tänkte lägga upp den har på bloggen sen eftersom den ska upp på youtube.


Jag försöker att se allting på ett positivt sätt för att må som bäst och bli starkare. Jag behöver bara tänka på mig själv och det är ganska skönt, även om man saknar närheten och att bara slappa med någon framför en film.

Jag har sån tur att jag har sånna vänner som verkligen har stöttat mig och hjälpt mig till att må så som jag mår idag.. Jag försöker tänka att allting har en mening och det kommer alltid något bra utav det även om det inte känns så i vissa stunder.



Jag tror på ödet! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

UF

Av Sandra - 31 maj 2010 16:47

Känns verkligen inte som den sista maj idag. Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag tänker bara på att om ungefär 2 timmar ska jag springa ute på en fotbollsplan. Ussshh! Man blir verkligen inte taggad till det.  Jag vill bädda ner mig under et...

Av Sandra - 16 februari 2010 16:31

Jag känner hur lovet närmar sig och det känns underbart.. har inget planerat inu, tråkigt nog men det kommer säkerligen bli ett toppen lov. Efter det ska vi ha praktik i fyra veckor sedan påsklov och efter det fyra veckors praktik igen.  Första perio...

Av Sandra - 14 februari 2010 16:13

En lugn helg har snart gått och det har varit ganska skönt att få vila ut även om jag inte sovit så länge. I fredag var vi egentligen lediga från skolan som vanligt men eftersom det var UF mässa i ystad åkte vi dit där tidigt på morgonen för att fixa...

Av Sandra - 9 februari 2010 16:44

Ännu en dag har snart gått och tiden bara rinner iväg.. snart är det dags för paktik och ska fakist bli kul att få prova på att jobba lite. hoppas jag blir lite klokare efter praktiken.  Har varit en väldigt väldigt slapp skoldag i skolan, har inte...

Av Sandra - 8 februari 2010 23:19

Nobody said it was easy,It's such a shame for us to part.Nobody said it was easy,No one ever said it would be this hard.Oh take me back to the start.And tell me you love me, come back and haunt meOh and I rush to the start.   ...

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards