Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

UF

Av Sandra - 31 maj 2010 16:47

Känns verkligen inte som den sista maj idag. Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag tänker bara på att om ungefär 2 timmar ska jag springa ute på en fotbollsplan. Ussshh! Man blir verkligen inte taggad till det.  Jag vill bädda ner mig under ett täcke och slå på en bra film. Men nej nu ska jag inte gnälla mer. Dagen har varit helt okej annars. Var en liten stund i skolan innan idag. Nu i eftermiddag har jag legat i sängen och tittat på film.


Imorgon ska jag, danielle och johanna till ystad för att presentera vårt företag i en tävling. Vi ska tävla mot ett annat uf företag från ystad om vilken som har haft bästa marknadsföringen genom året. Vi ska göra allt för att vinna de där 2000 kr, hade inte suttit fel som en liten fickpeng till vår resa.  Idag är det två veckor tills vi åker iväg, om två veckor sitter vi just nu och dricker några fina drinkar i vår lägenhet med utsikt på snygga "pågar". MUMS!


Panniken över studenten börjar komma mer och mer samtidigt som jag långtar så mycket över att komma ifrån skolan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 februari 2010 16:31

Jag känner hur lovet närmar sig och det känns underbart.. har inget planerat inu, tråkigt nog men det kommer säkerligen bli ett toppen lov. Efter det ska vi ha praktik i fyra veckor sedan påsklov och efter det fyra veckors praktik igen.  Första perio...

Av Sandra - 14 februari 2010 16:13

En lugn helg har snart gått och det har varit ganska skönt att få vila ut även om jag inte sovit så länge. I fredag var vi egentligen lediga från skolan som vanligt men eftersom det var UF mässa i ystad åkte vi dit där tidigt på morgonen för att fixa...

Av Sandra - 9 februari 2010 16:44

Ännu en dag har snart gått och tiden bara rinner iväg.. snart är det dags för paktik och ska fakist bli kul att få prova på att jobba lite. hoppas jag blir lite klokare efter praktiken.  Har varit en väldigt väldigt slapp skoldag i skolan, har inte...

Av Sandra - 8 februari 2010 23:19

Nobody said it was easy,It's such a shame for us to part.Nobody said it was easy,No one ever said it would be this hard.Oh take me back to the start.And tell me you love me, come back and haunt meOh and I rush to the start.   ...

Av Sandra - 5 februari 2010 23:06

Ushh, vad trött jag blev nu. Snart är MIN dag över och allt går tillbaka till normalt. ( Det är okej att ge mig paketer imorgon också!)  Trodde verkligen inte så många skulle gratta mig som verkligen har gjort det idag, tack så mycket alla! Dagen b...

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards