Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Sandra - 17 oktober 2009 09:46

igårkväll blev det idol med Johanna och Danielle. Tycker dom drar ut så mycket på idol så det nästan förstörs.. nej jobbigt att titta på. Reklam reklam reklam.. På tal om reklam har ni sett den nya ICA reklamen som handlar om en praktikant. Blev så sjukt arg när jag såg den. Praktikanten är lätt utvecklingsstörd och dom gör honom och människor som är som honom till åtlöje. Fattar inte att dom fortfarande sänder den, är det ingen som kan säga till. Tror inte det är lagligt att ha en sådan reklam. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur reklamen går till men ni som kollar på tv håll utkik efter icas reklamen och bedöm själv.


Idag blir det till att köra och handla pärlor till vårt företag Pearl of sweden, visst hörs namnet bra? Hoppas vi kommer hem med en massa fina pärlor och massor med energi att lägga ner på att göra smycken. Jag är laddad till tusen!

Nej nu ska jag gå och äta frukost, sminka mig lite sen ska jag hämta upp brudarna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards