Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Sandra - 16 februari 2010 16:31

Jag känner hur lovet närmar sig och det känns underbart.. har inget planerat inu, tråkigt nog men det kommer säkerligen bli ett toppen lov. Efter det ska vi ha praktik i fyra veckor sedan påsklov och efter det fyra veckors praktik igen.  Första perioden ska jag vara på en Mäklarfirma i Simrishamn och andra perioden ska jag vara hos en kommunikatör på Åhlen's i Lund. Var inne i Lund igår för att träffa "chefen" och det gick jättebra. Kändes riktigt härligt att vara i en storstad igen, var ett tag sedan man fick känna känslan, dock klår inget Stockholmskänslan. Nej Stockholm och Lund är två underbara städer.


Finns inget speciellt att ta upp om dagen, skönt att komma hem i bra tid så jag har kunnat plugga ganska mycket redan nu... Kvällen kommer bestå av chill och plugg framför tvn, härligt. Sen kör vi träning två dagar i rad efter det, härliiigt. Nu måste jag komma i form!


Over and out

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards