Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Sandra - 14 februari 2010 16:13

En lugn helg har snart gått och det har varit ganska skönt att få vila ut även om jag inte sovit så länge. I fredag var vi egentligen lediga från skolan som vanligt men eftersom det var UF mässa i ystad åkte vi dit där tidigt på morgonen för att fixa till i vår monter. Vi blev riktigt nöjda med vår monter och även försäljningen. Så nu vet vi hur det ska se ut när vi ska ställa upp i malmö. Körde hem en runda och pga vädret så skulle våra planer inför kvällen inte bli av, men jag tog mig ändå ut i snöovädret upp till Johanna där även Danielle var, dom hade gjort  en jättegod tacopaj ( min mammas recept ), muuumms! Vi bara slappade resten av kvällen eftersom vi var riktigt trötta från den tidiga morgonen. Igår gick jag upp ganska tidigt. pluggade lite matte c och slappade i soffan. På kvällen vad jag taxi till mamma och pappa och ett till par som skulle på 50 års fest. Tyckte jag kunde ställa upp och köra för dom eftersom de alltid ställer upp och kör för mig när jag ska bli lämnad och hämtad på ställen. När jag lämnat dem kom Danielle och Louise hem till mig, vi tittade på film, krängde godis, och pratade en massa. Tack tack!


Idag har det blivit lite slapp i soffan och plugg på matte, ushh vill inte ha nationella på ons, hjälp! Ikväll blir det ut och äta med familjen sen kanske bio med Johanna. Vi får se vad kvällen bjuder på, det är trots allt alla hjärtans dag idag!   

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards