Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Första lovdagen och det är härligt

Av Sandra - 26 oktober 2009 10:39

Gomorgon! Härligt att inte behöva gå upp innan tuppen idag för att gå till skolan, för det är lov! Är inte så roligt väder ute men man kan ju inte få allt. Idag ska jag upp till Johanna med Danielle för att fixa med vårt UF företag, snart öppethus i skolan och där ska vi stå och visa upp våra fina smycken. Så svårt att veta hur mycket man kommer sälja, om människor kommer gilla smyckena eller ingen kommer köpa.. Så svårt första gången, men det löser sig säkert. Kommer bli så kul!

Har kommit på att jag måste fixa bland mina kläder innan jag åker till Henrik så får väl bli en storstädning när jag ändå ska packa resväskan. Hur mycket kläder ska man ha med sig egentligen, jag suger på att planera sådant. Fast bättre med för mycket kläder än för lite.

Jag har tänkt på det att tänk om jag inte får något jobb när jag går ut, utan måste sitta hemma och bara glo. Igår var en sådan dag och jag var rastlös till tusen, mår inte bra av att inte ha något att göra. Vad är meningen med livet om man bara ska slappa bort det. Nej uschh! Skärpning Sandra! Det är i alla fall roligare att göra ingenting om man är två och inte ensam.

Får nog bli en dusch nu, kan inte se ut som en kråka hos Johanna, även om de sett mig i mina värsta dagar. Hejhop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

UF

Av Sandra - 31 maj 2010 16:47

Känns verkligen inte som den sista maj idag. Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag tänker bara på att om ungefär 2 timmar ska jag springa ute på en fotbollsplan. Ussshh! Man blir verkligen inte taggad till det.  Jag vill bädda ner mig under et...

Av Sandra - 16 februari 2010 16:31

Jag känner hur lovet närmar sig och det känns underbart.. har inget planerat inu, tråkigt nog men det kommer säkerligen bli ett toppen lov. Efter det ska vi ha praktik i fyra veckor sedan påsklov och efter det fyra veckors praktik igen.  Första perio...

Av Sandra - 14 februari 2010 16:13

En lugn helg har snart gått och det har varit ganska skönt att få vila ut även om jag inte sovit så länge. I fredag var vi egentligen lediga från skolan som vanligt men eftersom det var UF mässa i ystad åkte vi dit där tidigt på morgonen för att fixa...

Av Sandra - 9 februari 2010 16:44

Ännu en dag har snart gått och tiden bara rinner iväg.. snart är det dags för paktik och ska fakist bli kul att få prova på att jobba lite. hoppas jag blir lite klokare efter praktiken.  Har varit en väldigt väldigt slapp skoldag i skolan, har inte...

Av Sandra - 8 februari 2010 23:19

Nobody said it was easy,It's such a shame for us to part.Nobody said it was easy,No one ever said it would be this hard.Oh take me back to the start.And tell me you love me, come back and haunt meOh and I rush to the start.   ...

Presentation


Har skriver jag om min vardag och mina tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards